Nowości
Słuchawki
Serwis posprzedażowy w Polsce Bezpieczna płatność 4x Bez opłat Łatwe zwroty

Dodano do koszyka !

Suma częściowa koszyka

Bitubo

Amortyzator kierownicy tylny motocykla XXZB1 HP4 ABS (0D01)

Optymalizuj osiągi swojej motocykla Enduro z tylnym amortyzatorem kierownicy Bitubo XXZB1 HP4 ABS, uznawanym przez nasze oficjalne zespoły.

8273,73 zł 7359,37 zł -11%
shipped_in
Opis
+

Oparty na wielokrotnie nagradzanym XXF, Mono XXZ, dotychczas zarezerwowany tylko dla naszych oficjalnych zespołów, potwierdza swoją pozycję w czołówce technologii, prezentując się w całkowicie nowym designie, który wprowadza wiele nowości technicznych, takich jak 4 ustawienia: kompresja i rozszerzenie przy małych i dużych prędkościach, z nowymi konfiguracjami zaprojektowanymi, aby dać kierowcy najlepsze możliwe odczucia. Wewnątrz został zaktualizowany o rozwiązania techniczne, które optymalizują płynność ruchomych części, poprawiają współczynnik tłumienia i zwiększają stabilność w wysokich temperaturach, nie zapominając o wykorzystaniu lekkich materiałów w celu obniżenia całkowitej wagi. Pręt Ø14 mm zwiększa płynność, a tłok Ø30 mm redukuje masy płynu w ruchu, co pozwala na szybszą reakcję na obciążenia, szczególną uwagę zwrócono na zwiększenie czułości i dokładności ustawień. XXZ został zaprojektowany, aby zredukować bezwładności i zapewnić natychmiastową kontrolę nad oscylacjami zawieszenia.
Celem jest zapewnienie kierowcy precyzyjności prowadzenia i zwiększenia przyczepności, jakiej jeszcze nie było, oraz równomiernego zużycia opon dzięki natychmiastowej kontroli nad działającymi siłami. To daje kierowcy maksymalne wsparcie w zakrętach, nawet przy ekstremalnych kątach nachylenia, szybkie zmiany kierunku, maksymalną pewność przy otwieraniu gazu na wszystkich rodzajach torów, a także doskonałą stabilność tylnej osi nawet podczas najsilniejszych przyspieszeń.

CECHY TECHNICZNE :

DEDYKOWANY NAJBAARDZIEJ WYMAGAJĄCYM, to najekstremalniejsza wersja XXZ, pręt jest poddawany obróbce dla stabilnej wydajności na dłużej. PREZIONOWANIE HYDRAULICZNE, dotychczas dostępne tylko dla Oficjalnych Zespołów, jest teraz dostępne! Może być obsługiwane przez zbiornik do uzupełniania z szybkozłączem, do zamówienia oddzielnie. OBROPA TŁOKA DLC dla redukcji zacięcia, co zapewnia większą wrażliwość podczas oscylacji zawieszenia.
REGULACJE

  • Kompresja małych prędkości: 24 kliknięcia
  • Kompresja dużych prędkości: 20 kliknięć
  • Wydzielanie: 24 kliknięcia
  • Preciężenie sprężyny pneumatycznej: 10 mm = 10 kliknięć
  • Rozstaw: 8 mm
  • Wydzielanie dużych prędkości: 20 kliknięć

ZALETY W ZESTAWIE
Specyficzne instrukcje dla każdego modelu i arkusz ustawień.


MOŻLIWE AKCESORIA
Zbiornik do uzupełniania z szybkozłączem, do prekolizji pneumatycznej.

Dodatkowe informacje
+
MarkaBitubo
Nr referencyjny dostawcy1115092
Kolorczarny/czerwony
KolorCzarny
ConstructeurBMW

Wybierz rozmiar

Rozmiar
*

Wybierz opcje