Nowości
Słuchawki
Serwis posprzedażowy w Polsce Bezpieczna płatność 4x Bez opłat Łatwe zwroty

Dodano do koszyka !

Suma częściowa koszyka

RFX

Tył hamulca Pro ST KTM65

Popraw swoje hamowanie dzięki tylnej pedałowi RFX Pro ST KTM65, zaprojektowanej dla najwyższych osiągów w motocykli.

348,95 zł 314,09 zł -10%
shipped_in
Opis
+

Pedały hamulca RFX serii Pro zostały zaprojektowane i przetestowane do użytku na najwyższym poziomie.

Pedały hamulca serii Pro są wykonane z aluminium 7075-T6 i mają oś kutą typu OEM. Gładkie wykończenie osi zmniejsza zużycie związane z konstrukcją żłobioną.

Końcówki elastyczne serii Pro są wykonane z CNC frezowanych billetów aluminium i mają obracającą się końcówkę z sprężyną, która w przypadku uderzenia, na przykład w koleinę, obraca się, aby zredukować uszkodzenia. Końcówka ma również stalowe zęby, które ułatwiają przyczepność w błotnistych warunkach.

Końcówki elastyczne serii Pro zawierają również ogranicznik na końcówce obrotowej, który zatrzymuje końcówkę przy 90 stopniach obrotu, zapobiegając uszkodzeniom, które mogą wystąpić, jeśli końcówka obraca się pod pokrywą sprzęgła.

Pedały hamulca serii mają także wbudowany wąż hamulcowy, co zapobiega skręceniu osi pedału w przypadku kolizji.

Cechy:

  • Nowa solidna końcówka z billetów 7075-T6, z konstrukcją przepływu.
  • Nowe ustawienie w 2 pozycjach na końcówce.
  • Nowa opcjonalna wersja końcówki anodowanej dostępna dla aktualnych modeli.
  • Nowy styl węża hamulcowego z regulowanym zaciskiem.
  • Nowa anodowana na czarno oś, aby zapobiec korozji i zmniejszyć zużycie.
  • Wymienne zęby ze stali nierdzewnej dla lepszej przyczepności.
  • Kompletnie dostarczone z łożyskami i pierścieniami dla niektórych modeli.
  • Logo wytrawione laserowo.

Instrukcje montażu:

  • Zacznij od zanotowania wysokości końcówki pedału w stosunku do podnóżka.
  • Usuń klips R lub zjeżdżającą wkładkę z tyłu śruby hamulca znajdującej się za ramą.
  • Wyjmij śrubę obrotu, która trzyma pedał w ramie.
  • Odczep sprężynę powrotną pedału i pozwól jej zwisać.
  • Obróć pedał na zewnątrz, aby odsłonić zjeżdżającą wkładkę z tyłu mocowania pedału.
  • Usuń tę zjeżdżającą wkładkę oraz kołek pozycjonujący, pedał hamulca tylniego zostanie teraz wyjęty.
  • Usuń uszczelki olejowe ze starego pedału, wyczyść je i załóż ponownie na nowy pedał.
  • Wyczyść wszystkie części środkiem smarnym wielozadaniowym, takim jak maxima MPPL, gotowe do ponownego zamontowania.
  • Załóż ponownie mocowanie hamulca, kołek zatrzymujący i zjeżdżającą wkładkę.
  • Załóż ponownie sprężynę powrotną.
  • Nałóż wodoodporny smar Maxima na śrubę obrotu, wyreguluj otwór obrotu i załóż śrubę z powrotem.
  • Dokręć śrubę obrotu z momentem wymaganym zgodnie z instrukcją obsługi.
  • Załóż ponownie klips R/zjeżdżającą wkładkę z tyłu śruby obrotu.
  • Gdy pedał jest przymocowany, wyreguluj wysokość pedału, aby uzyskać właściwą pozycję i luz, luzując nakrętkę nad mocowaniem i obracając śrubę aplikatora w kierunku wewnętrznym lub zewnętrznym w razie potrzeby.
  • Teraz zamontuj wąż hamulcowy.
  • Modele japońskie - Usuń nakrętkę i podkładkę z dolnego uchwytu silnika, wymień starą podkładkę na nową podkładkę, która jest przymocowana do węża hamulcowego.
  • Modele KTM - Usuń nową podkładkę, która jest przymocowana do węża hamulcowego, odłóż ją na bok, ponieważ nie jest potrzebna w KTM, owiń kabel wokół dolnego uchwytu silnika i włóż go z powrotem do złączki.
  • Wyreguluj odpowiednie napięcie na wężu hamulcowym, nie zapominając uwzględnić rozszerzenia pedału w dół.
  • Użyj zacisków do zaciśnięcia połączenia i odetnij nadmiar kabla.
Dodatkowe informacje
+
MarkaRFX
Nr referencyjny dostawcy1110852001
Kolorblk/org
KolorCzarny
ConstructeurN/C

Wybierz rozmiar

Rozmiar
*

Wybierz opcje